جوکر

مطالب علمی/نرم افزار های کاربردی/و....

جوکر

مطالب علمی/نرم افزار های کاربردی/و....

جوکر

*کپی برداری مطلب بدون ذکر منبع مشکل شرعی و قانونی دارد.

*درصورت تمایل نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

عجیب ترین بیماری های دنیا

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۴۴ ب.ظ
بیماری های متفاوت بسیاری زیادی در سراسر جهان وجود دارند و برخی از آن ها بسیار معمولی هستند و ممکن است سالیانه دو یا سه بار به آن ها مبتلا بشویم اما برخی دیگر بسیار نادر یا عجیب هستند.
به گزارش گروه خواندنی های مشرق، بیماری های نادر در نوع خود بسیار سخت هستند چرا که باعث می شوند تا افرادی که به آن ها مبتلا هستند بسیار زجر بکشند. در ادامه به برخی از این بیماری  عجیب و نادر اشاره می کنیم.

*سندروم انسان های گرگی:

وقتی افراد به صورت غیر عادی بر روی صورت یا دیگر اعضای بدنشان می در می آورند دچار بیماری سندرم انسان های گرگی شده اند. این افراد به طور کامل با مو پوشیده می شوند و نشان های گرگ بودن را به جز درندگی و دندان های تیز می توانید در ان ها پیدا کنید.


*فرار از خورشید:

شاید یکی از سخت ترین بیماری ها فرار از نور خورشید باشد که برخی از افراد مختل به آن مبتلا هستند. این افراد اصلا نمی توانند به زیر آفتاب بروند و در صورت نزدیک شدن به آفتاب دچار دردهای مختلف و همچنین تاول هایی نیز روی پوست آن ها نمایان می شود که خود برای این افراد بسیار زجر آور است.


*پوست آبی ها:

این افراد در دنیا تعداد زیادی ندارند اما بسیار معروف هستند و یکی از مهمترین آن ها خانواده ای بودند که در یکی از شهرهای ایالت کنتاکی زندگی می کردند. این افراد دارای پوست های آبی رنگ هستند و منشا این بیماری نیز در ان ها همچنانبه عنوان یک راز می ماند که کسی به ان دست پیدا نکرده است. البته این بیماری ارثی نیز هست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
×یاوران امام زمان