جوکر

مطالب علمی/نرم افزار های کاربردی/و....

جوکر

مطالب علمی/نرم افزار های کاربردی/و....

جوکر

*کپی برداری مطلب بدون ذکر منبع مشکل شرعی و قانونی دارد.

*درصورت تمایل نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

گلدان‌ها و ظروفی که استفاده می‌کنید، بازتابی از شما و سلیقه‌تان است. خوشبختانه تنوع نامحدودی برای انتخاب وجود دارد. اگر شما نمی‌توانید بهترین گلدان را پیدا کنید، آن را از هر چیزی که فقط آب و خاک را در خود نگه دارد، درست کنید. شکل و ظاهر گلدان برای گیاه مهم نیست، بلکه برای شما مهم است.

Image result for گلدان

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۵ ، ۰۳:۰۸
سیدمحمدحسین صدری

آیا در خانه گل و گیاه نگهداری می کنید؟آیا از سختی های بیماری های تنفسی اطلاع دارید؟می خواهید گل و گیاه پرورش بدهید اما نمی دانید چه گل و گیاهی برای شرایط شما مناسب تر است؟گل و گیاه را دوست دارید اما چون در آپارتمان زندگی می کنید دیگر به این افکار توجهی نمی کنید؟ما در این مطلب ۶ مورد از فواید گیاهان آپارتمانی را بررسی کرده و به بعضی از آنها اشاره می کنیم.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۹۵ ، ۰۳:۱۱
سیدمحمدحسین صدری

ساخت گلخانه,ساخت گلخانه خانگی,ساخت گلخانه کوچک

ساخت گلخانه,ساخت گلخانه خانگی,ساخت گلخانه کوچک,ساخت گلخانه+هزینه,ساخت گلخانه صنعتی,ساخت گلخانه در منزل,ساخت گلخانه در پشت بام,ساخت گلخانه در خانه,ساخت گلخانه پلاستیکی,ساخت گلخانه چوبی

یک گلخانه ، وسیله ای برای تغییر محیط اطراف گیاهان و بهبود شرایط رشد می باشد. گلخانه ها در چند مورد قابل استفاده اند. بعضی از گلخانه ها برای عملیات سالیانه مورد استفاده قرار می گیرند، در حالیک ه بعضی از آنها فقط برای پرورش گیاهان در فصلهای بهار و پاییز ساخته می شوند. در بعضی از شرایط آب و هوایی ، برای پرورش تعدادی از گیاهان در تابستان (مانند گوجه فرنگی) ، که در شرایط بیرون قابل کشت نیستند، گلخانه مورد نیاز می باشد.

ساختمان گلخانه

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۵ ، ۰۳:۲۵
سیدمحمدحسین صدری
,اخبار, علمی, اخبارعلمی,گل و گیاهان آپارتمانی

اخبار, علمی, اخبارعلمی, علمی کاربردی, سایت علمی, مقلات علمی, نتایج علمی, انجمن علمی, علمی ایران, مقاله علمی, خرگوش, همه چیز درمورد خرگوش, حیوان‌, حیوان خانگی, دامپزشک‌, خرگوش سفید, خرگوش خاکستری, خرگوش‌ و بهداشت‌ عمومی‌

خرگوش‌ اهلی‌ (Oryctolagus Cuniculus)حیوانی‌ از راسته‌ خرگوش‌ شکلان‌ (Lagomorpha) و خانواده‌ Leporidae است‌ و خاستگاه‌ ابتدائی‌ آن‌ غرب‌ اروپا و شمال‌ غرب‌ آفریقا می‌باشد.

در حال‌ حاضر از نژادهای‌ مختلف‌ آن‌ به‌ منظورهای‌ گوناگون‌ از جمله‌ تولید پشم‌ و گوشت‌، انجام‌ تحقیقات‌بیولوژیکی‌ و بعنوان‌ حیوانات‌ خانگی‌ استفاده‌ می‌شود.

رفتار غیر تهاجمی‌ و آرام‌ خرگوش‌ آنرا بعنوان‌ یک‌ حیوان‌ خانگی‌ ایده‌آل‌ مطرح‌ نموده‌ است‌. با این‌ وجود جهت‌نگهداری‌ مناسب‌ آن‌، آشنائی‌ با خصوصیات‌ آناتومیکی‌، فیزیولوژیکی‌ و رفتاری‌ این‌ حیوان‌ ضروری‌ است‌.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۵ ، ۰۳:۲۷
سیدمحمدحسین صدری

فروشگاه خودتون رو راه بندازید.خرید و فروش راحت و ساده با دیوار.

دانلود

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۲:۲۶
سیدمحمدحسین صدری

یه بازی خیلی باحال ۳۰ نفره هم میشه بازی کرد حجمش خیلی پایینه حتما دانلود کنید.

دانلود

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۲:۲۴
سیدمحمدحسین صدری

تا حالا شده رمز گوشیتون رو فراموش کنید اما نخواهید گوشیتون رو فلش کنید.با این برنامه فقط یک اس ام اس می تواند گوشیتان را بدون پسورد کند.

دانلود

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۲:۱۶
سیدمحمدحسین صدری

تا حالا براتون پیش اومده که یه فیلم یا عکس رو اشتباهی پاک کنید بعد پشیمون بشید ولی ببینیدکه دیگه کار از کار گذشته با این برنامه می تونید چیز هایی که اشتباه حذف کردید رو برگردونید.

دانلود

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۲:۰۸
سیدمحمدحسین صدری
×یاوران امام زمان